divendres, de febrer 29, 2008


Vikingo bebiendo del cráneo de un enemigo. El dibujo está inacabado, que le vamos a hacer...

3 comentaris:

WITCH DIARY ha dit...

Repito: m´encanta! SA postura i sa panxeta cervecera. Ai ses manetes de bocetolandio q tens! Prova a posar-li color, mai se sap... Jo tot lo que sé ho sé per Astérix!

Ara però, ho he de dir: m´han fallat aquesta vegada. Parece ser que es "creencia popular" a lo leyenda urbana (en aquest cas escáldica). Badeeeeeeu de gent!

(...) Malinterpretaciones similares son la supuesta costumbre de usar como copa los cráneos de los enemigos muertos, basándose en un poema que habla de beber en el “recipiente que surge del cráneo”, lo cual es un kenning que hace referencia a los cuernos de ganado vacuno.

Lo cierto es que los escandinavos de la Era Vikinga demostraron una gran facilidad para matar, pero no torturaban. Realizar este acto supondría una ofensa al mannhelgi (donde mann es hombre y helgi es “sagrado”, similar al inglés holy). Y aquel que atenta contra el helgi es considerado un nithingr: un infame. El antiguo nórdico no conocía un insulto mayor.

Nithringr! Cridaré a tothom que se m´acosti quan vagi per allà, mem si me peguen.

Anònim ha dit...

Attention!

Anònim ha dit...

com mola aquest del vikingo :D

no mola més que alguns altres teus, però aquest no l'havia vist :P

bé, gràcies per l'enllaç, i l'interès no és per menys :) així que ara que ja t'he localitzat més enllà del censurador fotolog, et comentaré per aquí sempre que no tingui espai allà.


cuidis masterr!