divendres, d’abril 04, 2008


Esta vez ya es la imagen definitiva, o casi...

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Em trec el barret 100000000000000 de vegades... m'agrada moltíssim.
Si aquesta es la 1ª vegada que fas el mar, no puc imaginar-me com el faràs d'aquí uns anys...brutal...

Sandra ha dit...

K dirte Jordi...Es genial, brutal...Te una armonia molt bona. Enhorabona!!

Màriam Ben-Arab ha dit...

IMPRESIONANT, realment impresionant! Ai... si esque a vegades em fas venir ganes de plorar d'emoció... TT_TT
petonarros, mamonsillu.

Anònim ha dit...

ho vaig veure el dissabte però no vaig poder deixar cap missatge

Enhorabona tambè! :)

És genial!no tinc paraules...

Anònim ha dit...

què increible senyor... és voste un vertader... (merda, t'anava a dir artista, però havent fet bb.aa potser et sens fins i tot ofès...)

...geni (va, que aquesta sempre senta bé :P)

mira et comento als dos llocs, hoy voy de sobrada.

;)