dijous, de maig 07, 2009

Empezaba a transcurrir la alegre década de los noventa del siglo pasado cuando un publicista avispado definió la consola SuperNintendo con el slogan "el cerebro de la bestia". Pensé que el mote le vendría al dedillo a mi wacom intuos 4...

...es enorrrrme y mola! Cuando aprenda a usarla bien ya será la leche, pero bueno, os dejo las dos primeras cosillas que he hecho con ella. La primera fue un poco a modo de prueba, y a la otra, pues bueno, la otra es una ilustración con historia, quien tiene que saberla ya la sabe.




17 comentaris:

Anònim ha dit...

Òstres Senyor, quin luxe!!
No vull imaginar el que farà quan tingui més experiència amb la tableta...
La del ocell em sembla impressionant...
Ja dirà lo del projecte si mira el gmail...
Una abraçada

Blanca Gomez ha dit...

Impressionants!!! Brillants!!!

Unknown ha dit...

Quina barbarie! He vist il·lustracions digitals d'aquest nivell a gent que porta anys utilitzant tabletes gràfiques i que són professionals. Si són les dues primeres que fas... d'aqui uns anys estaras fent el que vulgues.

Per cert, photoshop o painter?

Màriam Ben-Arab ha dit...

Sí senyor! M'arada molt com ha quedat la del fènix, finalment. De l'altra ja saps què penso n_n
Wacoooom... espera que viiiinc dimeeeeecreeeees!!

sahira ha dit...

tienen mucha calidad tus dibujos.
un saludo

http://lagatitasahira.blogspot.com/

Iñaki Gorri ha dit...

Olé, nano!! Collonuts (perdoneu expresió) El del cel m'encanta, amb aquests colors sembla que s'estigui incendiant, és moolt potent! En la del Fènix molen els brillos del ocell i les proves de textures! Jordi content "amb sabates noves"!!! Ja era hora! Per cert... una cita Cervantera ja!!

Eduard Fortuny ha dit...

que cabroncete, domines tot. Llapis, pinzell y ara el mon digital. Molt molt bones aquestes "proves" tot i que yo no les consideraria com a tal però vostè mateix. Ens veiem per alli, o per allà. Apa nen! Siauuu!

Sandra arteagA ha dit...

En su mesa de alquimista comenzaron a escucharse pequeños ruiditos producidos al chocar entre sí lápices prominentemente erosionados, pinceles alopecicos , vasos de café bicentenarios, virutas de tabaco canalón entremezclado con residuos de goma …tras el baile de bártulos comenzaron los susurros: -Haced sitio! Rápido! Démosle la bienvenida a la recién llegada! –Si!Si! hemos escuchado tantas leyendas sobre el día en el que nuestro amo se encontrase con ella!! –A prisaaa!! Dejémosles que tomen contacto y comiencen los prodigios.
Pasadas unas horas, comenzaron.
Un maravilloso cielo incendiado en soles caleidoscópicos y nubes empapadas de mágica atmósfera invitaba a sumergirse en sus mares aéreos a una de las criaturas más bellas y legendarias…. Un precioso ave fénix , por supuesto , renacido una vez más, y de que manera.
En otro mundo, en otro lugar, una niñata recibió de nuevo la visita de su viejo amigo alado, suspiró tan fuerte al verle que le dio miedo volver a perderlo por alguna misteriosa e imposible ranura de algún universo paralelo , así que contuvo el aire, pausó la sonrisa, ató los aspavientos de alegría de los brazos y los usó para cerrar rápidamente la ventana. Esa vez no volvería a perderlo.
Esta tarde vendrá conmigo a ver a alguien, bueno y siempre.
Gracias, tan grandes, tan gordas, tan fuertes, tan infinitas que yasta.
Se le quiere Sr.Jamóns.

Esther Morales ha dit...

que es eso de "cuando aprenda a usarla bien"?! si ya eres un maestro pokemon! XD aay pero que cariño le tiene él a su tableta ^^

un besillo

CLARAFOSCA ha dit...

brutal! m'agrada molt aquest, tant els colors com la tematica de la noia pintada amb el ocell de foc..

Sonia ha dit...

ooooooooooossstiaaa kina presiussitaaat.
marededéu.

em mola mil aquesta imatge..uauu..emmudeix i els núvols també..

J ª L º N ha dit...

AIVALAOSTIA!!

me pase de día por la llotja jueves, me dijo señor director que justamente ese día no venia que no se que posiblemente andabas a ver trabajo o expo de otra persona...cachis!!

bona tarda siñor!

Cereal Killer ha dit...

me encanta la segunda tio

lirios bou ha dit...

veus, jo a tu en canvi et trobe per tots els llocs! eres omnipresent!

per cert, em sembla que t'hauré d'enviar la meua wacom a veure si es fa colega de la teua i se li apega alguna cosa...

impresionant, si senyor.

triz ha dit...

yo no la se..... jou.


y maldito seas una y mil veces, vaya bebés guapos estáis teniendo tu y tu amada wacom.




(me ha salido realiss como paralabra secreta.je)

Isabel M. ha dit...

Nen, el de la esquimala mola molt. Hasta el compraria.... te preu? Be, ja sabem que els teus cuadres no tenen preu... (això vol dir que podria ser gratis?...) En fin, ens veiem prontament.

Dr.Chainsaw ha dit...

JODER! QUE BUENO SEÑOR!!!!! Y que embidia me dá, por calidad (es usté un genio) como por la Intuos 4, yo no se si tengo la 3 me parece, pero da igual, usted me da embidia...

Y si pinta asi ahora que esta empezando NO QUIERO a gente como usted como competencia...