dimarts, de març 16, 2010



Exposició col·lectiva al Centre Cívic Golferichs on il·lustradors formats a l'escola Llotja mostren el seu treball en diferents estils d’il·lustració de forma digital.

Inauguració a càrrec de Xavier Canals amb el poemacció Z-A

Del 19 de març al 16 d’abril
Inauguració: divendres 19 de març a les 19.30h.
Eines multimèdia, centre cívic Golferichs. C/ Gran Vía, 491
(Metro: Urgell)


il·lustració: Jordi Solano
Disseny gràfic: Marc Quintans



Pues eso, invitados estáis todos

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Yo quiero ir! yo quiero ir!!

Iñaki Gorri ha dit...

jajja!! Allà ens veurem, oi?

Javier Bandeira ha dit...

No me lo pierdo

Andrew Finnie ha dit...

Hi Jordi,

Brilliant stuff. I don't know what it says exactly, but it's a very evocative piece without the words! Love the way you have done the moon and the erotic implications of the girl and her pose

vandreik ha dit...

Yeeeeaaaaah!
He vist les il.lustracions de caire infatil! ja era hora de que et possesis! Jo estic provant coses a veure si "m'enxufen" en una certa editorial infantil, si funciona ja et dire algo!

Cristina Ferré ha dit...

Fabulós Jordi!!

El cartell és una preciositat!
No vaig poder venir a la inauguració però ja em buscaré una excusa per venir a Barcelona i veure-ho tot.

He postejat la notícia a Visto en la Luna!!

lirios bou ha dit...

il·lustració del cartell per jordi solano... eso me suena a alumno aventajado!

aish... genial, com sempre ^^

rampoinera ha dit...

Fantàstiques! la de la finestra que tens a l'expo m'agrada moltíssim! Felicitats Jordi!

Rosa ha dit...

He ido hoy a ver la exposición, y la verdad es que el montaje ahí en medio de los ordenadores me decepcionó un poco, y el tamaño de las ilustraciones también, sin embargo apunté tu blog para felicitarte por tu trabajo, es realmente bueno. Me hubiese gustado que estuvieran mejor expuestos. Si montas algo en Barcelona, avisa para ir a verlo. Saludos.
Rosa.