dijous, d’abril 22, 2010

Bueno, después de unas semanas extrañas y agitadas en que no he podido dedicarme ni a dibujar, ni mucho menos a actualizar el blog, voy a intentar coger de nuevo el ritmo.

Ante todo quería dar las gracias a los que os acercasteis a las exposiciones en casa Golferichs y el CCCB. Próximamente habrá más.





Y ahora, un dibujo con historia, o una historia con dibujo, según se prefiera.

Cuando empecé ilustración (2006/07) casi lo primero que hice fueron una série de bocetos coloreados con acuarela, que recordaba con bastante cariño. El otro día, (des)ordenando algún cajón olvidado, di con la mayor parte de ellos. Pero faltaba este y, cómo me supo mal haberlo perdido, decidí hacerlo de nuevo. No se si ver este cambio tiene mucho interés para los que visitéis el blog, pero para uno mismo, cuando a veces consideras que llevas tiempo estancado, me parece un buen ejercicio para ver de vez en cuando que, para bien o para mal, se va evolucionando.

Intentaré volver con material nuevo más pronto que tarde.

¡Sed buenos!


PD: me cuesta horrores poner título a los dibujos, pero este, por si a alguien le interesa y para ser bien obvios, se llama Stairway to Heaven...

15 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja era hora!!! I senyor, la evolució és espectacular...

P.D: crec que a color guanya bastant...

Judit ha dit...

Home, l´evolució (positiva) és evident! Ets molt valent de penjar dibuixos de fa temps, jo quan en trobo dels meus tinc aquella sensació de nostalgia-vergonya ben barrejada, així que afogo un crit i els poso més al fons del calaix encara!jajaja

Salut!

WITCH DIARY ha dit...

Manitas de Oro! Jo no veig "evolució" veig un registre diferent i madur :) Però a mi m´agraden per igual... simplement són distints. És mi humilde opinión... segueixes essent el meu prefe ^^ Per cert, no vagis al cine a veure Alícia, mira-la on-line U__U (és també numés una opinió, però no és el millor de Burton no...)
Una abraçada MOOOOLT forta. Bona Llumeta i felicitats per demà i algun dia d´aquests perquè ets tauro però sóc un desastre amb les dates ;)

Cristina Ferré ha dit...

Coincideixo amb el lleó verdós, son diferents, la segona més madura... I el color preciós!! Les tarjes i cartells han quedat genials.

Pel que fa al darrer Burton... Una versió per veure, "mona", però no per invertir un duro, certament.

Jo penso que Alícia és una obra tan oberta a la imaginació de cadascú que mai en veurem una versió prou encertada.

Marta Buitrago ha dit...

doncs és una comparativa ben interessant :) fa molt que no estic gaire pel blog jo també, deu haver-hi passa de setmanes estranyes i agitades :P


i m'ha agradat molt cóm combina un títol tan grandiloqüent i clàssic amb una escena tan innocent. Enhorabona per la evident evolució :)

Cuidis!

SKIZO ha dit...

fabulous
I
Like
Your
Work
Good
Creations

vandreik ha dit...

Uou! Es com si Disney fes un remake de Dumbo en 3D! No en serio, crec que el primer es podria catalogar de pro, i l'altre de megapro...
En quant al sentit del dibuix nou... vec que has fet l'esquerda de la paret mes triangular... vols simbolitzar que deu es com una "pared de ladrillos" dalt d'un nuvol?

mmm

Esther Morales ha dit...

Ya sabe mi opinión señor Solano. Una maravilla de remake, ¡me encanta!

Anònim ha dit...

gran talento maestro...

he visto tus trabajos desde hace tiempo y lo unico que hacen son afinarse, mejorarse... cada vez defines mejor tu estilo...

sigue asi...

Oriol ha dit...

Molt maco!

Jo que sòc un enamorat del esboços, em quedo amb la intenció primaria del primer dibuix. El art final no es que no m' agradi, pero em passa amb gairabé tots els trevalls, els meus inclossos. La fuerza del boceto antes que el detalle superfluo del arte final.

Vaig taja. No tener en cuenta.

El Angel Onicófago ha dit...

Joe Jordi, si empezamos con el "antes era bueno pero ahor soy mejor" nos matas a los que nos quedamos en aspirantes al título.

Andrew Finnie ha dit...

Greetings Jordi, the middle one is superb, so real yet with a sense of whimsy.

thanks for sharing this one

(sorry I couldn't read what you said about it, but that's okay)

Anònim ha dit...

Aparte del hecho de que la ilustración de por sí es genial, cada estilo tiene su encanto y no sabría con cual quedarme... me alucinan las texturas del remake!

Toni_chk ha dit...

Muy de tu estilo, siempre con esa especie de aura soñadora y de cuento, no suelo comentar mucho, soy mas de mirar, pero realmente se nota una mejora bastante bestia, como dicen ambos tienen su encanto pero bueno, con esa técnica que tienes unicamente es cuestión de dibujar y algo guapo sale seguro. A ver si para la proxima exposicion me puedo acercar que me gustaria mucho ver tu obra en vivo. Un saludo!

Carole Guermeur ha dit...

I love the black and white version